divendres, 5 de setembre del 2014

retornan poc a poc

Ja portot tot el mes de agost sortin unes 4 o 5 vegades per setmana un parell de horetas amb el meu amic Lluis , i e de dir que em va costar molt tornari pero ara ja li estic agafan el tranquillo una altre vegade , cada dia es nota mes la feina feta , els kilos abaixats i la forma fisica , ja ser que no arribare mai a la altura dels meus amics els de la elite pero bueno quan sorti amb ells algun dia podre anar una mica mes decent . Ja em fet alguna sortida de 100 kmts i fent santa pellaia i angels i em tornat molt sensers . ara que li agafot el gustillo comença a baixar el dia i haurem de buscar una altre formula per no parar Apa esperot tornar a retrobar als companys de batallas al menys per anar a paseijar Apa de bont rotllo i bones pedelades

1 comentari:

Unknown ha dit...

Anims biciamics !!! poseu dia i hora per fer ruta i esmorzar