dissabte, 20 de febrer del 2010

sortida disabte 20 de febrer

Avui em sortit ales 9 desde la plaça del lledoner , un grup força gros .
Enric Tauler ,el seu germa, el Paco de Cadaques, el Narcis,un noi que no se com es diu , el Oller el seu germa ,el Benitez el Agusti S, el Marcel, el Suñer i jo, crec que no em deixo ningu si no es aixi perdoneu les molesties .
Em fet dos grups uns cap a la Bisbal i nosaltres Agusti ,Marcel ,Sunyer, i jo cap a direccio Palamos, Platja d'Aro a on al mirar si una noia habia deixat els vidres nets de la botiga , jo e tocat la roda del company Marcel i e anat per terra arresogant tot el meu parachocs del derrera per l'asfalt .
Amb el darrera tocat em seguit cap a St Cristina per seguir cap a Romanyar per una carretera de una urbanitzacio que no habia fet mai ,(deu ni do la pu.... carretera, que va a parar a la que va de Mas Nou a Romanya; per seguir cap a Llagostera , Cassa , Quart i Girona on que no sabiam la hora i el amic Marcel a entrat a una rellotgeria a comprar un relotge ( es conya pero ha sortit amb un relotge que no portaba abans .
Despres per sortir de Girona com que els meus colegas han vist que anava una mica apretat em anat a pujar a Montjuic( per que voleu enemics tingen amics com aquets ),
Despres em baixat per una carretera nova per mi , cap a Can Dura i direccio cap a casa sortin uns 115 kmts ,unes 4 hores i pico i forças calories menos .
A estat un plaer pedelar amb aquets companys dema ja veurem si podre sortir amb el parachocs ratllat.