diumenge, 21 de març del 2010

marxa de terres de vi i cava

En un lloc del Penedes del qual el nom no vull recordar, em arribat 10 personas ,despres de llevarnos molt de hora (a les 4 llevarse , marxa a les 5 i arribada a les 7).
Eram :
El maquina Sunyer(que avui a anat de paseig, mentres els seus contrincants feien bon temps)
El Toni (que abans de la marxa es pren uns nisos miraculosos )
El Osensei (que esta a las mes altes esferas ,com tira el noi )
El Narcis N (que era la seva 1ª marxa i deu nido lo que aguanta el noi)
El Ferran (que amb el temps que ha tingut per entrenar esta ja fortisim)
El meu COMPANY AGUSTI (alguns ja saben per que esta amb mayusculas )
La seva dona Anna que en tot moment ha estat logisticament perfecte
El petit de la familia el Victor que esta fet tot un jabato
El Carlos S que tambe va venir el any passat
I jo (que els meus companys han ensumat pollastre rostit tota la marxa)
Despres de un viatge de 2 hores em arribat (tambe gracies per les anotacions ,consells i matitsos de la carretera que elmeu bon amic Josep mª em feia a tot moment.)
Ens em trobat amb diversos amics i coneguts com el Mike, el Martinez, i un del Sant Andreu que pedala moltes vegades per el Emporda amb nosaltres.
La sortida ha estat retresada per gentilesa dels Mossos (que encara no habian esmorçat),i vinga alla a les 8 i 20 minuts aprox. em començat a pedelar; de seguida se ha vis el nivell ,el Felix, Martinez, Toni i Carlos i Josep Mª tot devant i nosaltres a la cua ( ja me ho deia el mestre quan era petit Burro);an anat passant kmts i nosaltres anar fent despres de haber sortit una mica massa rapits per el meu gust.
Al kmts 50 em trobat el Josep Mª al abituallament (ja habia menjat, ca.....,i hasta una becaina a fet, pero cal dir que ens estaba esperan a nosaltres (aixo crec);a poc a poc em anat fent els kmts uns mes be que els altres pero al final Jo ja estaba ben rostidet (igual que els pollastres del Pitu).
em acabat amb 5 hores 40 mes o menys , i els nostres companys capdevanters ens an tret 1 hora
(MAMUT vinga que ho tens facil ).
Despres de una "bona dutxa"(que ni han que s'hi recrean) em anat a dinar (amb la taula ja reservada per la Anna ) al mateix lloc de l'any passat (un menu calitat preu força be), i apa una vegada amb la tripa plena cap a casa que falta gent ; noi abans de fer una birra al bar Plata.
En breu posare les fotos de tot aquesta colla de AMICS de luxe que ting el plaer de tenir.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona crónica company ,ets un artista.Però que sapigues que la meva paraula sempre la compleixo. Un grup excepcional encara que alguns ens deixexin i tornessin.No serà pas L'ultima Sortida/carrera.
Josep Mª

Anònim ha dit...

Apa q aviseu....així no se si l'Agusti esta en forma i tinc q començar a entrenar.
Pero bueno la porra continua endavant!
Mamut.