dilluns, 12 d’abril del 2010

per fi he tornat i per patir

El dissabte 10 d'abril he tornat a agafar la bici de montanya , amb uns amics de Verges i Jafre , el Jaume d, el Vicents C i el Jordi F .
S'ha de dir que me han fet una ruta a mida per mi "o sigui suau suau per domingueros",ells a paseig i jo amb el ganxo al coll.
Em sortit de Verges a les 7 del mati i em començat a pedelar a les 8 direccio cap a Cantallops per enfilar cap al Castell de Requeses alla on em fet un kit kat i seguir cap al avio.
Despres em baixat per una trialera molt bruta on em començat a probar la nova camera del Jaume i tot seguit cap a Cantallops i cap a la Jonquera que era el punt de partida .
La ruta molt maca per alguns corriols guays i alguna que altre "pujada cabrona " , per mi que el terreny quan me veu a mi es desplaça verticalment o sigui que es mouen les placas tectonicas o com es diguin .
Bueno amics total una ruta de uns 30 i pico kms unes tres hores de pedelar mes el temps dels kits kats i fotos i esperar al Enric.
apa ja tens la cronica i les fotos