diumenge, 23 de maig del 2010

em superat la prova

Avui em sortit com varem dir a les 7 30 i em fet la ruta que varem posar amb una variant final que com que hi ha gent iluminada una vegada a dalt de Romanya se li ha ences la bombeta i com si de un presagi es tractes ha dit (mira que no xerra gaire pero ha tingut que fer-ho )podriem tornar a baixar a Calonge i pujar altre vegada la Ganga , i apa per la gracia del noi cap alla "com que anem sobrats ".Demano disculpes humilment als companys, parlo abans de pensar.
Dons em fet els Angels per Madremanya, pujar Santa Pellaia, la Ganga, Romanya i altre vegada la Ganga i vinga uns 140 i pico kms i unes 5 hores i pico , un bon entreno per la setmana que ve per anar a Ports de Ribagorza, " ha nois no em fet ni un cafe (gentileza del senyor Josep mª)", pero ens ha dit que podem anar a fer-lo quan volguem al Camping.
Avui hi ha hagut algu que ha tingut que buscar la escusa de que el trucavan per disimular que no podia aguantar el ritme "infernal" al planer despres de la baixada de la Gaga imposada per alguns integrans de la expedicio (aixo que portava doping de sobra per fer la Titan Desert).Aviat podràs fer alguna assistencia a la Titan Desert, pero de moment en el cotxe escombra jajajjaja
Cal aclarir que si que ha sigut el primer en coronar tots els ports i portets i repetxons que hi ha hagut (estem parlan del inconfondible ,el unic ,el gegant de la carretera etc etc del senyor Josep Mº, com pedala aquet noi ; quan pujem una pujada es com si li posesin un petard al cul (no es pas que ho haguim mirat eh ).
avui tambe el senyor Ferran ha pogut deleitarse amb una prespectiva dels ports que ens esperan la setmana que ve , (L'Enric portava el maillot de la Ribagorzana de l'any passat que tenia el perfil de la ruta menys mal que no hi posan els % de les pujadas i el meu company de fatigas (l'any passat ) per que aquet any de fatiga en passa poca l' Agusti "a lo tonto ,a lo tonto " anar ploran pero sempre es alla enganxat a la roda del Josep Mª i aixo que no entrena que si no ni el veuriem .
Dons nois avui em gaudit de un perfecte dia de bici amb una molt bona temperatura i uns mes bons companys, tambe em comprobat que cada dia hi ha mes bicis a la carretera ,.avui hi habia un transit acollonant ,
Fins una altre i sobretot de bon rotllo .