diumenge, 16 de maig del 2010

marxa de les goges feta

Avui em sortit a les 6 30 cap a Banyoles(uns minuts tard per culpa meva ,desde aqui demano disculpas al crac )"estava fent el cafe amb el agusti S...." els Biciamics i acompanyats per 2 impulsos el Lluis B i en Met.
Quan eran al empalme ens hem trobat amb el Wolf que anava a Banyoles desde Pals amb bici (aixo si que te merit ,collons o com volgeu dir-ho.
Em arribat amb molt de temps per anar a buscar dorsals i prepararnos, un pipi per aqui un rotet per alla algun que altre p.... i somi.
Alla ens em trobat amb el Doctor Rocacorba el qual no me ha deixat doparme, tambe em trobat alguns altres coneguts com el nostre amic del Sant Andreu, el Dani Salva etc.
El wolf a arribat uns 20 minuts abans de començar i encara li ha donat temps a jalar-se un entrepa "catala ".
I somi a començar a pedelar amb el crac Llaneras i fill amb tamdem al devant , tambe amb la seva senyora crec ,els kms anavan començan a pasar amb un trencacames i les sensacions no gaire bones per mi ,aixi anavam fent amb una marxa força forta els primers kms i jo fent retrasar al Ferran a tots els repetxons(alla jo semblava que venia una familia de senglars).La fressa semblava mes la d`un dinosaure amb el fré de ma posat.
Als proxims kms me els he pasat malament per que no estaba be i el company anaba esperant i perden temps ja que ell anaba força sobrat ; a sigut al abituallament de Beuda que he decidit fer la curta i aixi el Ferran se ha anat amb en Met i ha pogut fer alguna cosa de profit .Tot i refredat un dinosaure ha acabat.
Al arribar a Besalu els de la curta cap l'esquerra i la llarga cap la dreta i jo com no cap el PSOE, al arribar a Serinya he tigut que parar per que em ofegava i quan he pogut he continuat per arribar amb 2 hores40minuts (el nano a fet Or),el amic Lluis B tambe ha fet la curta arribant poc despres de mi .
Cal destacar la bona actuacio del meu amic Sunyer i tenir els co.... per pujar a dalt , pujaba Rocacorba pensan que era Sta Pellaia igual que el meu Company Agusti que tambe hi ha pujat ,llastima que a mitja pujada li ha vingut una rampe a les dues cames i ha tingut que parar si no hagues fet una bona marxa ,el xispao ha tenido un corte de encendido!, sort que passaba, per casualitat, el Doctor Rocacorba,( unic representant del Montgri que va pujar dalt el cim, amb un temps de sub-23 ..) li va donar algo i el noi va recuperar i tornar-i. ara que el que compte es que a arribat a dalt com un jabato "no com altres que fan la curta ".No tant curta eh?, no tant curta.
El company Ferran a arribat a peu de Rocacorba a pasat per control de xip i ha plegat juntament amb en Met (ja era lo que es habia dit que es faria ) .Fisicament es un descans, peró despres, psicologicament falta algo.
Una vegada an arribat tots se han dutxat (avui hi ha hagut qui ha batut el record de dutxar-se eh eh eh eh , a la arribada esperavan la Ines ,la Tonyi i les criaturas(que en son de bons miñons tots no hi ha manera que treguin de polladera al Josep Mº i a la Tonyi. Es que som uns papis collonuts.
Despres hem anat a dinar tots junts a can Selvata i gracies a "Santa Ines "(virgen i martir) que me ha donat una pocio de les sevas me he refet una mica tambe gracies a les maduixas que per sort encara en quedaban , algu tambe ha acabat amb les existencies del alli oli i altres es miraben els cargols que habian demanat altres uns amb fastic i altre caigen la baba, calitat preu be .
Dons aixo es tot espero poder almeys poder escriure alguna cronica de tant en tant ja que aixo de la bici em va una mica gros (ja me ho diuen que no puc anar a fer ni la titan desert de assistencia ) ja ja ja ja.
Enric, quan aprenguis a treure el fre de ma o tenim clar.
Vinga amics , companys fins la proxima i ja posare fotos quan pogui recuperar-me de les feridas de guerra
Esperem te recuperis molt aviat d´aquest "virus", tens 15 dies per la Ribagorzana
Enric ¿queden maduixes? ¿ i nata? jajajaaajajaa!
La meva dona vol aquelles maduixes que li has ofert, ara, te'n queden? les vinc a buscar. De nata no cal ja en tinc.

ay ay ay aixo me sona a antojo habiam si aumentarem la familia.

1 comentari:

anna ha dit...

Enric, molt bona la cronica i les fotos, espero per la propera poder-hi assistir.
Que et milloris.
Una abraçada

widgeo.net

Tindrem roba em stock

Tindrem roba em stock

Arxiu del blog