diumenge, 2 de maig del 2010

sortida2 maig de 2001

Avui em sortit a fer la ruta que tenia marcada el club per que anar a la Mare de Deu delMont era ara a quedar com anecs .
Eram el Sunyer, el Doctor,el Ferran,el Daniel,el Jep, el Toni , un noi que no se el seu nom i jo ,per altre banda hi habia el Lluis D,la Gemma,la Merce,el Ventura, el Juan (cisteller),el Danii crec que no em deixo ningu ,tambe hi habia al passeig una bona colla de montanya.
Em anat direccio Ulla a on el Sunyer ja no ha pogut aguantar el ritme i li ha entrat plujitis, a donat la volta a la rotonda per tornar a casa i el ha acompanyat el Doctor que no se si es per etica profesional per no deixar el malalt o es que tambe li ha entrat el mal (aixo que es de Bilbao i aquets no es mullan) es conya de bon rotllo eh companys.
Nosaltres em fet la ruta de Orriols pasant per tots els pobles que tocava per anar a parar Albons per esmorçar , per el cami em trobat a Sant Pere Pescador que feien la marato d'Empuries i em anat adelantan corredors fins Albons , on ens em trobat amb la resta de carretera (menys en Lluis D que no se que li ha passat)i tambe hi eran els de montanya.
Tambe an vingut a esmorçar la Tonyi ,(que no se en perd ni una ) la Mireia i la dona del Daniel (lo que li arriban a agradar les barretes energeticas aquet home, desde aqui desitjar-li un bon viatje i fins el Juliol per que sen va dilluns .
Tambe hi habian el grup de veteranos (pero nomes a esmorçar (no en deixan una per verda) esperem arribar com a minim com ells quan ens fem una mica mes grans.
Fins una altre companys