diumenge, 20 de juny del 2010

avui nomes em complert 2

Avui despres de una nit mogudeta ,cap ales 8 del mati me ha trucat el Ferran per anar a fer la marxa de sant Jordi , ja que a carretera no se hi podia anar degut a la lleu brissa provinent del nord de l'emporda (anomenada Tramuntana per si algun pija pins no ho sap ).
despres de trucar al Josep Mª (que per cert ha buscat quansevol escusa per no venir ,"no trobo el maillot " "ting una urgencia " "no em trobo be " (ja se li acabaran algun dia les escusas ) aquet noi ens te por ,i despres tambe em trucat al Doctor (que de Bilbao nomes en te el nom ) per que ha dit que al llit si estaba molt be i que feia el "puto viento de caras de siempre ".
A llavors em quedat el Ferran i jo (no es que el burro vagui a devant Tonyi ,es per educacio )per anar cap a Sant Jordi alla a tres quarts de nou no abans sense pasar per el bar Centre de Verges a esmorçar.
Em començat a pedelar a quarts de deu i veritat es que em trobat de tot ,fang ortigas, aigua, un gilipollas ,una tortuga (si no va de conya veieu les fotos i ja veureu com no em begut gaire vi per esmorçar .
El vent (perdo la brissa ) no ens ha quasi molestat per res i qmts a qmts em pogut comprobar una altre vegada lo xula que es la marxa a part del home que em trobat que al començament molt suaument i despres anant pujant el to de veu li deia al Ferran que per alla on pasaba era particular i que li ensenyeria les escrituras (al veura que despres a aperegut un "dinosaure " ja ha baixat el to )el qual li em dit que doni feina als paletas (obres i rehabilitacions enric bofill ) i que valli el terreny .
Cal destecar que si no es per el gps no la fem tambe el Ferran probva algun matereial de polar i que la proxima vegada anire a fer-la amb el meu amic Pere ja que li va quedar marcada (alguna ma a la esquena).
Nomes disculpem al nostre company Agusti que no ha pogut venir per que te el nen al hospital (esperem que es recuperi ben aviat i pugui donar guerra als pare i la mare que es signe que es troban be ),pero als altres companys res de res ,falta i grossa targeta vermella " que si aquesta setmana el maillot de la quebranta " dons nosaltres si el portavam .
Vinga nois salud i pedelades i sobretot de bon rotllo .
ja posarem fotos

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ten's tota la raó som uns penques, aqui els unics que feu la feina sou vosaltres peró que no s'acabi aqui la força .....................
Josep Mª

Tonyi ha dit...

Tens raó dinosaure, si no arriva a ser per a tu, pot ser el educat del meu home li hagues dit unes quantes coses al gilipolles del bosc, que segur que quant t'ha vist s'ha convertit amb un petit follet jajaj, i als altres companys els dic, dominguerussssss, amb una miqueta de vent i ja teniu por d'anar amb bici, menys mal que encara queden homes al emporda jajjaaj es broma ehhh sempre de bon rotllo,
petons a tots

Anònim ha dit...

ja com que una nit mogudeta..., ja es nota que estas de rodriguez..., i la tortuga no la vareu agafar com a mascota...