diumenge, 15 d’agost del 2010

el retorn a terra ferma

Avui em sortit del paseig una colla menys nombrosa ja es comença a notar que se esta acaban l'estiu.
Em sortit direccio Verges ,Olives ,Camallera on el bala ha perdut el nom per dirse el perdigo devant uns germans tauler,Vilaur i aqui em deixat el grup gros i em anat a esmorçar a Bascara a menjar uns calamars a la planxa amb all i julivert que ti cag...,(oye Carlos que te hechamos de menos ,pero estaban de buenos ,tu seguro que no te quedas corto comiendo.) ojito con los quilos que aqui no baja nadie la guardia .
Avui els companys me volian fondre ,el Ferran nomes miraba enrera (el meu lloc de sempre ) per a veura si em despenjava , no se si per por o per que tenia ganas de acopañar-me,el Sunyer nomes apretan a les pujades progresivament per veurasi em picaba, el Agusti fotent pals al final fins per veure sortir fum ,pero jo he aguantat el temporal i he seguit al ritme que he pogut .
El Carlos al tenim de vacances com podeu veure i anar entrenant (pues entrena mucho que aqui todo el mundo come con el plato grande )el reciclao sale 6 dias a la setmana ,siempre con plato grande ,creo que el pequeño lo ha sacado para quitar peso ,el Lluert pa mi que tiene la bici de spining detras del mostrador de recepcion i el Ferran sale casi cada dia ,yo despues de "15 dias de trabajo duro en la mar " he vuelto con todos los pellejos colgando (bueno de uno me alegro ).
Despues de desayunar hemos ido por las carreterillas de Galliners etc hasta Viladesents donde hemos visto la " chabola del Lluert " que tiene para pasar alli sus vacaciones (nada una simple barraca de huerto qie no ocupa mas de 1000 mts pobre chico si no cabe ni el perro )bueno hemos seguido para Sant Jordi ,on em fet una paradeta per que el cap de filas podes donar els bons dias a la seva dona amb peto inclos , Flaça ,Bordils ,Madremanya, on algun posava el turbo i deixava anar el julivert per derrera,Corça i pa casa.
Al arribar em parat a fer una clareta de mig litre al Nafent on herm vist al David i altres , despres an arribat els de montanya i els hi em cedit el lloc .
Aviat vacances hi farem alguna sortida extra .