dijous, 26 d’agost del 2010

en busca de la barrera perduda

Avui em sortit 5 biciamics cap a La Canya(no cal recorda que biciamics som tots els que disfrutem de la bici amb bon rotllo,i portan qualsevol mallot )eram el Santi ,elFelix, el Agusti, el Ferran ,i jo ,abans de començar estaba buscan una escusa per no pedelar ja que no em trobava prou be ,arrusegot un fort constipat, pero els companys me han fet desistir i e anat amb ells a fer la ruta .
Em començat fent Cap Sa Costa per anar cap a Camprodon i seguir capa Setcases a on em començat a pujar cap a Wallter 2000 en busca de la barrera que diuen que quan hi arribas ja esta lo mes dificil (cull.....) amb la barrera dels nassos , hem vist alguna pero no no no pudia esser aquella habia de esser mes amunt la punyatera el que va inventar la de la barrera ja podia posar-se la llengua al .....(cullons quin pujar ) perobuenoja no podran dir que no hi em estat "que no es lo mateix dir que hi tornarem " de ganas no ni ha gaires ara per ara .
Els dos forts delequip (Agusti i Felix ) an anat pujant sense pasarse de 120pulsacions anar charran (mentres altres ,jo i el Santi deixavem ara un tall de fetxe , ara un tall de ronyo i aixi anar perden organs per el cami ; el Ferran anaba pujan a un bon ritme derrera dels bons ,per que portaba algo de sobrepes alla on se acaba la columna vertebral i cada ventositat era perill de sunami. ="
Despres de coronar al cab de 1 hora i quart i fer la coca cola em decidit baixar amb un quart , no ens ha donat temps ni de recollir els nostres organs escampats per tota la carretera .
Despres derrea del 2 cracs (maquinas de tren ) em anat fins a sant Joan de les Abadeses on em començat a pujar el coll de Santigosa per despres baixar no abans de beure de la font del Pastor (que no li em vist nomes hi habia la dona ) i arribar a la canya on ens em dutxat amb una super moderna dutxa i em anat a dinar , aixo si el Felix no ens ha acompanyat a dinar ja que tenia compromisos familiar i lo primer es lo primer .
Un bon dinar amb una colla de luxe (incluien el Felix ) i tornada a Torroella i una clara al paseig"i una coca cola a cala Tonyi (que tambe es una biciamiga "quan vol "
Totals: 112 Kms. 5H.de pedal, maxima75.9Kms/h mitja 22.2, minima, jejeje, fa vergonya.. desnivell
2063m. temperatura. 42 max. 17 minima... Calories, jo 2714, L´Enric, al menys 10.000. 3 pipis i 5 fotos, ah!... i una cac... a Vallter twothousent.
Avui premi a la constancia i el companyerisme al Agusti i el Felix que ens an fet de esparrings tota la estona .
Ah AH si veieu al Felix feliciteu-lo que fa poc va ser el seu aniversari (lo que no sabem si ha posat el 4 o algo mes (pero de forma fisica esta fet un chavalin )
DESDE AQUI TOTS ELS BICIAMICS LI DIEM FELICITATS FELIX I QUE POGUIS FERNE MOLTS MES AMB AQUET BON ROTLLO

5 comentaris:

anna ha dit...

Molt bé nois, pero jo hem pensaba que les vacances eren per descansar i no cansar-vos més jajaja.
Espero que continueu fent sortides d'aquestes.
Felicitats a tots

Osensei ha dit...

moltes gracies companys a estat tot un plaer!!!

Tonyi ha dit...

Molt bon comentari i sobre tot molt bona ruta, jo dic com l'Anna, voleu dir que les vacances no son per descansar una mica, no es per res, però al final no veure al meu home, i quan el vegui sera per anar a treballar, ahhh Enric aixó de que soc de biciamics de vegades, dons no es veritat bandarrot, soc biciamics per sempre, perque biciamics som tots

Ferran ha dit...

El meu problema de sobrepes a la pujada nomes era un exces de triglicerids i colesterol dolent que barejats fan un especie de .........
que pesa molt.
les ventositats que es comentant, no era aixo, era la bicicleta que fa unes fresses molt rares, de veritat eh!
Salut companys!

Carlos Sáenz ha dit...

Hola, Biciamics!
No sé yo, tanto comentario sobre, colesterol, trigliceridos, riñon, higado, visceras en general...
¿No será que echais de menos a "The Doctor"?
No os preocupéis. Pronto será con vosotros. Pero, por lo que estais entrenando, os tendré que seguir muy de lejos.
¡Qué bestias! Walter, Capsacosta, Santigosa... Os estais poniendo a tono ¿eh? cambroncetes...
¿Qué pasa con nuestro "Gran Gurú" Josep Mª que hace tiempo que no se sabe nada de él?
Besitos para todos-as.