dilluns, 23 d’agost del 2010

menos mal que no hay giris

Avui em sortit uns 15 ciclistes del paseig , on hi habian tambe el grupet de montanya .
El Ferran aq dit "avui menys mal que sortirem tranquils ,no hi haura guerra , no hi ha giris " ,pues menos mal per que si arriba a posar mes alt el ritme necesitem la uvi de assistencia .
Em sortit cap direccio Verges a una velocitat de uns 30 i pico "tampoc es tant " ,despres cap a Viladesents se ha incrementat el ritme amb la aportacio del tandem del sr. Amat i sra.
menys mal que portabam al presi que no es per res pero nomes saber el seu nom ja es bona persona ,i me ha ajudat en els moments mes critics per que fins que no han pogut arribar a unes velocitats que superaban els 40 i pico no han parat . AQuets nois fan amics cullons .
El Wolf que tambe tena ganes de estirar cames anaba renegan ,i al arribar al Camp dels Pilans fins a Cala Nati maricon el ultim ( jo no he estat pero me ha faltat poc )
Total lo que habia de esser una sortida tranquila ha sigut una batalla campal amb una mitjana de uns 32 .
Alla a cala nati hi em arribat a les 10 i 10 , hi em trobat els mes veteranos i despres an anat arriban tots els altres del segon grup , tambe hi habia representacio dels set de camins .