diumenge, 19 de setembre del 2010

ruta de cabres

Avui em sortit 12 ciclistes desde el paseig , una mica de tots
Montgrins,Impulsos,Basolins ,Biciamics i altres , per anar a fer les cales .
Lo de la ruta de les cabres es per que es una cabronada ,puja baixa, torna a pujar i tornar a pujar i torna a baixar.
A dalt a Begur ens an deixat elEnric Tauler ,el Nil , el Narcis N, i el Amat, nosaltres em seguit fins a fer totes les altres cales i despres pujar al Far de Sant Sebastia, per despres agafar direccio cap a Calella i Palafrugell on el altre Tauler ens ha deixat ,i despres a Montras tambe ens ha deixat el Dani i un company del Basoli .
Nosaltres com que sens enganxant les lluerteries de algun em anat cap a Sant Antoni per pujar la Ganga i direccio la Bisbal on el nostre amic Jorge ens a deixat per un xuxo i una coca cola (es que no valem ni aixo ja ).
Despres direccio Torroella on em fet la tertulia 4 que em arribat al final i amb el nostre amic Felix que ens te abandonats (o es que nomes vol entrenar amb els bons ,"Felix que tambe venia el Bala ".
Tambe em trobat a faltar al xispao com li diuen i es que ahir era de casament i debia agafar un empatx de coca cola o redbul o del menja (aquet tambe ens te abandonat "no sera que te estas haciendo viejo ".
Al Doctor es mes comprensible la seva absencia ja que despres de tornar de vacances la depresio pos vacacional, al haber deixat a la lucera sola alla (segur que li esta foten banyas al asumpte )esperem que es recuperi per que semble que aquesta setmana el Carlos perdia algo per abaix "¿sera oli?, creiem que no pero no se sap mai .
Vinga companys salud i pedelades i sobre tot bon rotllo i recurdeu que diumenge hi ha el road book del Conrad.