dilluns, 13 de setembre del 2010

una del xavier el mes jove

Benvolguts amics avui us vull parlar de la crònica de Besalú,en la cual erem:l´Enric Bofill,en Jep,
l´Anna,la Mariona,en Martí i el seu pare,el meu pare i jo.Nosaltres varem sortir molt aviat de casa,
i vam anar a buscar a l´Enric a Torroella.Vam arribar tan aviat a Besalú que ens vam haver d´esperar
un rato,quan ho van tenir tot preparat ens vam anar a inscriure.Al cap d´un rato van arribar en Jep,
l´Anna i la Mariona .Al cap d´un rato van cantar els segadors i just després van donar la sortida.
Va ser una marxa molt entretinguda i maca,l´Anna va haver d´avandonar per problemes tècnics
i en Jep casi es queda sense seient.Hi havia dos avituallaments i una senyora pujada de dos km,
el que també va tenir molta mala sort va ser un home de pals,que va caure i es va fer molt de mal
a la cara.Jo vaig anar tot el dia amb l´Enric,la Mariona amb el meu pare i en Martí amb el seu pare.
Crec que tothom vol felicitar als desfrenats per la preciosa ruta de Besalú.D´altre part no puc felicitar
el meu pare perquè només fa que cantar tot el viatge i si no pregunteuli a l´Enric.
Espero que ens poguem tornar a veure.

SALUT I PEDALADA