dilluns, 25 d’octubre del 2010

Estreno en tota regla

Be amics, el dissabte a mig dia, desprès de treballar, vaig estrenar la meva
nova bicicleta de muntanya. Peró, millor impossible!
Surto de casa, la primera cur-va a dretes, amb plat gros, derrapo de davant, i
arrastrada sobre la gravi-lla;

 Resultat: maneta trencada, tanca de la roda també,sillin esparracat, la moral per terra, el cul pelat i la cama també.
Tota manera vaig arribar dalt el Roca Maura per fer la foto de rigor
davant el record del nostre amic Conrad.

La proxima bici serà de tres rodes.




El diumenge sortíem a les 9 hores en Narcís N., en JMª i jo
Varem fer una ruta per camins fins a Bascara i tornar de 62 kms,
lo mes difícil: sense esmorzar! , 3 hores i pico, la llum de la reserva
clavada, i sense forces darrera aquest nois, Peró......no vaig caure!,
estic reciclant el meu equilibri.

En Narcis ens va deleitar tot el mati amb una dolça musica dels
seus frens, ahhhh quin plaer per les urelles (!!!!!!!######!!!!!)
I en J,Mª tot el mati de passeig, els ultims kms de la jornada ens
va portar a bon ritme fins a casa, gracias companys.


















4 comentaris:

enric ha dit...

aixi me agada veieu com en sabeu de escriure , de anar amb bici es una altre questio eh eh ferran .bueno lo importan es que ho pots explicar i riure un rato ara

Anònim ha dit...

Aixis m'agrada ferran (gracies per fer la crónica si no l'enric no para dient:. aquest blog s'esta morin.... i aixó no es veritat).Quan començi la compatició llavors serà un no para.

Salut i pedalades companys.
Josep Mª

Narcís Nogué ha dit...

Bon estreno de la bici, si es pot explicar a riure.
Bon entreno el diumenge, varem arribar tots justets.
I sobre els frens ja saps el que et toca, arreglar-los, jajaja.

Moi Llenas ha dit...

Hola Ferran si tornes a fer la ruta de Bascara amb btt em dius algo yo la voldria fer..salut, i cuidat les caigudes..