dilluns, 15 de novembre del 2010

sortida diumenge 14 novembre

El disabte varem sortir amb carretera el Doctor , el Josep Mª , el Pere C i jo , alguns varem fer 60 kmts i altres 80 .
Ahir varem agafar la furgo i varem anar a Juia ,eram el Ferran (de xerpa i sense ulleras de aprop , quin perill ) el Doctor (que va anar a Madrid fa poc i va portar un virus que no se el treu de sobre , i es que que pots esperar de la capital de bo ),el Felix (amb la seva bici retro que avui tenia ganas a no se qui i no paraba de cantar ) el Narcis N ( que no diu mai res pero sempre es alla devant amb els mes forts , li haurem de fer un analisis )el Josep Mª (que avui tenia que essre de hora a casa ,tenia ordrews estrictes del alt mando , si no volia fer la travesa nanant mes llarga de la seva historia ,i al Josep Mª el aigua igual que els gats )i jo un sevidor .
Em enfilat cap el castell de SAnt cullon... ha no de SAnt Miquel per despres tornar a baixar a Sant Daniel i tornar a pujar als Angels on em trobat la marxa que feian a Sant Marti Vell ,
al final la ruta se ha fet una mica curta pero ha estat molt be , curriopls molt macos i tecnics sobretot de pujada (on el Felix semblava portar el motor del Cancelara ) , bueno em sigut a casa de hora i algunas donas contentas i algun gos tambe .

fins una altre i de bon rotllo
esperem que el Josep Mª se ho pasi molt be a les vacances (Ines no el deixis pedelar cap dia , que compleixi com esta mandat )