dilluns, 6 de desembre del 2010

els arrosas

Ahir diumenge varem anar afer els arrosas la marxa que la gent de pals organitza tan be , desde aqui els bici amics els felicitem un any mes , encara que ens faltavan alguns dels companys ,alguns per estar fent carreras de ciclocros i altres per trobarse indisposats .
Varem anar fins a Pals amb furgo alguns i alla ens varem trobar amb tots els companys del Montgri la gent delBaix ter els de P0alafrugell els de la Sarfa etc etc etc .
Varem sortir força depresa com cada any i varem anar a un ritme mes o menys sostigut tota la estona , en general molt be tot el recorregut ,el terreny estaba de luxe i quasi es pujaba tot , jo em vaig trobar molt be en comparacio altres anys que prtaba algun klg de mes .
En total varem fer 2 horetas peladas i cap a fer la butifarra i cap a casa.

Avui dilluns em anat a estirar cames a carretera ,no ens em asebentat que els nostres companys del Montgri sortien a fer una ruta si no a lo millor aguesim anat amb ells .
Dema anem a fer la ruta de Mieras a Sant Aniol(la fatidica del any pasat elkmateix dia que no varem poder acabar si algu vol venir ja ho sap truqueu per convinar cotxes .
Vinga fins aviat i de bon rotllo