dilluns, 28 de març del 2011

es aqui on es veuen els valents

Aquet diumenge em anat a fer la marxa de Sant Jordi com cada any ,eram el Ferran ,el Agusti i jo , alla em trobat a molts i molts coneguts entre ells els companys del Montgri ,els companys del Impuls (els quals em guanyat el xai per mes membres de club "cosa que tambe hi habia dones " je je ), tambe hi habia els nostres companys Biciamics el Pere i el Xavier , els companys dels Desenfrenats que erean una bona colla ,els Companys de futuresport , els de Palafrugell i molt etcccc .A tambe ens varem venir a veure la Mascota i la Mireia .
El recorrigut molt maco com sempre i molt ratoner com diu el "amic Ferran " i ho posot amb cometas per que de tot en diuen amics , sempre ploran pero a la hora de fer una marxa et pasan la ma per la cara les vegades que volen .
Em sortit a un ritme força alt el qual en cap moment he vist que baixeisim ,per que quan podia enllaçar amb el grup dels "meus amics" amb molts de esforços i el polsometre a rebentar a llavorens apretaven mes "jo tambe mels estimo molt " men recordava de tota la seva vida "amb bon rotllo ehh.Baja que me an portat quasi tota la marxa amb un ganxo al coll de aquells de matar garrins .Vaija que estan com toros tots dos encara que els caiguin moltes llagrimas "que segur que aqueta vegade eran de tant riuren-se de mi de com em feien anar com un ninot " .
Menos mal que quan estaba mes malament i no me veien he agafat un tronc i le posat al camvi ,i aixi a petat aaaaa i he tingut que plegar per que aixo es avaria grossa i no puc acabar , buffffff quin descans , apa a peu a recuperar pulsacions els ultims 5 kmts i apa he arribat abans que ells a menjar la buti i descansar , i com que la nostre intencio era despres seguir (jo com que ja no podia sense bici jeje ) tambe se an rejat i ja no em fet res mes .
En resum la marxa molt maca molt ben organitzada com sempre "menys algun control que hi habia algun tocacull....,",molta i molta gent cosa que ja se ho mereixen per que se ho curran molt aquest de la alle Sant Jordi .