diumenge, 17 d’abril del 2011

marxa del montseny

A les 5 del mati que e tingut que despertar el gall que encara dormia me he llevat per anar a començar a esmorçar una mica i tot seguit anar al magatzem a carregar,alla ja tenia tres bicis dels pobres la del Ferran, del Toni, i la meva i el Nil que ha arribat amb el cotxe ,tot seguit he anat a buscar al COMPTE de les dunes i el MARQUES de la sirena a casa seva per recullir al toni i marxar.
Em arribat be de hora gracies al nou gps instalat a la furgo que em diu hasta el nom i de quan en quan se enfada per que li faig repetir cosa que fa de molt bon gust.
Em anat a buscar dorsals cullons tu al tems que estem hi encara no an inventat res per sustituir els putos imperdibles ,que quan no sen treu un es torça o es trenca ,per que tambe tenen guasa els imperdibles que donan.
Despres dels normals nervis de pipi caca ens em canviat i preperat tots com si fos la primera que feiem "tu que et posas" "que ten portas de doping " "vols dir que no pasarem fred ""ting el dorsal ben posat " cullons que semblem nenasas hostia que ja ne em fetes moltes pero sempre es la mateixa cerimonia i es que el mon de les marxas es aixi ,un se enfot del altre i aquet li torna pero aixo si sempre de bon rotllo.
La sortida per el mig del poble "bueno tant com poble jo quan em deixat de veure carrers i casasja em pensaba que estabam "cullons de poble si que es gros", com os deia la sortida es millorable , el recorregut esta molt be pero alguns llocs poc señalitzats o gens sobretot les cruillas i rotondas , els avituallaments molt be i la arribada no ens ha agradat ja que pasas per una autovia i molt perill ,cal a dir que es una critica constructiva i no pas per deselentar a ningu .
Al recurregut als dos cracs ni la hombre els hi em vist ,parlo del Josep mº i el Toni, aquet primer per veure si tenen garantia les cobertas que ha posat novas ha dit "vaig a reventarles totes dues de cop a veure " hi aixi ho ha fet ,prova superada (Josep maria compren dues de mes bones i jo ja aprofitere les tevas ,es per ferte un favor eh ,no pensis que es per res mes).
El Ferran ,el Agusti ,.el Nil i jo em anat quasi tota la estona junts fins cap al final que el Nil se ha despenjat molt i no ha pogut enllaçar .
Em trobat unes noies de Caldes de Montbui que em anat molta estona xerran i fent conya igual que em trobat una amiga la Maribel que la trobem a moltes marxas i ens ha acompanyat tambe una estona .Tambe em trobat un noi amb unes preguntes una mica sospitosas cosas de la vorera del devant "que morenos i fins on arriba elmoreno etc etc.
Al començar la marxa elritme una mica baix pero despres a les pujades tothom anar fent , a sigut a la part final que era planer amb repetxons que em apretat el cul ja que em engantxat una grupeta que cada moment era mes grossa i anavan força trencan dents ,pero els hi em aguantat roda fins el final.
Al final un dinar de pa amb tomaquet i embotit ,coca per cert molt bona , birras i coca colas , patates xips , i cap a casa que falta gent parant logisticament a fer un cafe a Verges .
Al final una bona marxa i bon rotllo entre tots.

2 comentaris:

Tonyi ha dit...

Enhorabona a tots per la cursa, ahhh petit dinosaure, a veure si no provoques tant al personal, que al final te sortira la vena gay jajjaj

Daniel Reyes Gloria ha dit...

Eiiiiiiiiii!!!!!!! Que fa molt que no sortim junts!!!!!! A veure si quedem!!! Ja veig que esteu en forma...
Una abraçada a tots!
Dani