dilluns, 13 de febrer del 2012

NO ESTÀVEM MORTS, ESTÀVEM DE PARRANDA

Avui una bona colla de biciamics hem anat a fer una calçotada al mas sagrera de sant sadurni de l'heura. Ens hem llevat de hora malgrat els -7 graus de temperatura que feia i em carregat les bicis per fer una estona de btt per les gavarres. Em arribat al mas sagrera i la colla de banyoles ya ha comencat a prepararse el esmorçar i el suc de cibada mentres que algun valent em sortit a fer una estona de btt. En Ferran de xerpa que fins que no ens em perdut no s´ ha adonat que portava el gps, hem trobat tota la estona els rierols i rius i bassas ven gelades on hem fet les fotos de rigor , pero amb molt de compte , per que ni ha algun que quan puja sobre el riu glaçat, aquest començar a esquerdassa i tothom escampa la boira cagan hostias de alla sobre (i no era jo ,perque jo feia la foto ). Despres de uns bons pujas i baixas per alguna linia i corriol , tambe em trobat algun de impracticable amb la neu inclosa de far dues setmanas encara. Quan em arribat al mas ja quasi hi era tothom . Em trobat molt a faltar al josep mºamb la sortida de bici (que ni habia un que nomes cantava "hoy tengo ganas de ti "i despres preguntava per ell) qui sera? tambe em trobat a faltar al nostre "doctor " que está lesionat "pero no  ha deixat de entrenar ,per que segons fonts oficials la seva senyora esta ja farta de anar tiran aigua al rodillos que treuen foc. Tambe s´ han fotut amb el parachocs de darrera d´un servidor  . Eram amb bici el Ferran(el mecanic) ,El Felix (abans osensei avui el fantasma),el Agusti (el chispao), el Narcis N(el pujadas) i una promesa el Guillem que deu ni dor ja li fot canya al seu pare a les baixades (que li deia aqui tu no papa) i aviat li fotara a les pujades, i jo. Hem arribat i despres de uns bons sucs de cibada em començat a menjar calçots uns 700 i un porquet de aquells que prepara aquell home del mas , unes bones postres (sense cafe per que algu se el ha deixat ) una celabracio de aniversari de un company de banyoles el Eugeni i apa una sobretaula agradable amb una bona colla de amics . Hi habia el Juan C i la Natalia que no se an atrevit a sortir amb nosaltres , el Moska i senyora i familia que ha preferit entrenar a peu (deu esser que ter por algu) , el Paski i familia , el Albert(solter de or del pla de l'estany) el Xucapa i familia, el Angel i famili altres parellas que no se els noms i tots els mencionats abans amb tota la familis al complert. Un dia molt maco i un lloc molt ben parit vinga companys fins una altre i sobretot de bon rotllo i recordeu no estem morts estavam descansan i de parranda properament posarem fotos