dilluns, 1 d’octubre del 2012

aquet any tocaba ferlo

Aquet any tocaba fer el road book del conrad ja que no el e pogut fer mai sense saberne res del trajecte , aixi que vaig animarme i vaig animar a dues noias de la elite de la bici i apa a ferlo , aixo si el curt ehhhhh. Varem sortir de hora eram la tonyi , la elsa i jo i per la calitat de ciclistas que som no va anar pas malament , no ens varem perdre (com un que coneixem que em pensot que va anar a buscar el control alla dalt el cau del duc on i habian viscut els seus avant pàsats . varem anar fent a un ritme baixet pero sense pausa i troban tot el recurregut a la perfecio , sense deixanse cap control ni habia que al primer control uns 8 kmts ja se habian begut 1 bido (seria la resaca) hi habia els nostres amics juan natalia pare p i fill i jaumae d amb el seu fill i aixi com la crem de la crem el nostre osensei amb els seus companys i molta i molta gent . esperot anar a poder fer el recurregut llarg de aqui poc per que vaig sentir comentaris que estar molt be bueno dons res mes les dues senyoretas que em varen acompanyar es varen portar molt i molt be , a aixo si a una la vaig tenir que amonestar per que en ple road book es veu que va veure un rovello i li va fer tanta ilusio que si va tirar de caps ¡dona baixa de la bici conm tothom al menys ! vinga nois que hos vagui be la setmana i fins una altre i sobretot de bon rotllo no com altres apa a pija llits nois