dilluns, 5 de novembre del 2012

amb els cracs i el ganivet entre dents

aquet diumenge varem sortir una colla de 7 a carretera  , jo quan vaig arribar no hi habia ningu , pero van comencar a arribar el Josep Mª, el Osensei "cullons ja se estava posan la cosa malament , despres el Narcis, el Lluis Blay, "cullons cullons" , despres el Wolf  i per rematar al Martinez "recontracullons " on me habia anat a ficar jo , un chicharelo de la bici amb la crem de la crem .
Ja el meu amic Santi abans de marxar amb va saludar amigablement "ENRIC TE ACOMPANYOT AMB EL SENTIMENT ; SI VOLS DIR UNES ULTIMAS PARAULES TE ESCOLTOT ".

bueno varem anar cap a direccio sant antoni de colonge  per pojar la ganga i la veritat es que tots es varen comportar  i el meu amic felix me va acompanyar pujant deia que ja li anava be relajarse i anar a paseig una estona cosa que varen fer tots per poder aguantar el meu ritme .
Despres varem baixar a la bisbal , cap a la pera  foixa parlava i alla el meu salvador que tenia que plegar dfe hora i  jo varem anar cap a caseta i els altres amb ganes de fer alguna cosa en serio varen anar  cap a verges i ja no ser res mes , a nosaltrre/>s uns 80 kmts 


bueno una altre vegade abans preguntare qui va per no fer pèrdre el temps a ningu 

height="240" src="http://3.bp.blogspot.com/-l5RBeCB7nPc/UJgKv0hICyI/AAAAAAAAFUM/FBoiuJzxSD4/s320/sortida4+de+novembre+007.jpg" width="320" />
apa nois de bon rotllo

2 comentaris:

Narcís Nogué ha dit...

Com sempre un plaer pedalar amb tots vosaltres, i aquesta vegada sense pals, jajaja

Anònim ha dit...

Molte bé Enric, ja era hora que fecis alguna crónica.I no et queixis tant que va anar molt be.Continua aixis que volem una locomotora en condicions.

salut i pedalades
Josep Mª