dimarts, 5 de març del 2013

un dia tranquil

el diumenge varem sortir a fer un vol per el montgri el nostre amic Ferran tenia compromisos socials i no va venir el nostre crac josep mº em va dir de sortir a estirar cames santa pellaia i angels pero no amb va dir amb quina bici i em vaig equivocar i vaig tenir que cambiar els meus plans i anar a perdre el fetge pel montgri , amb lo que me hages anat be estirar cames..... Varem sortir Pijoan pare , fill i faltava el esperit sant pero bueno , altres es varen quedar al llit amb el cuento aquell de que me trencat la clavicula pero bueno ell mateix , tambe va venir la natalia i jo . Varem enfilar cap a les dunes , trialeras de pujade , baixade i anar fent , ruta vents i cap a montgo , on es varem trobar amb la colla del montgri que venian del avituallament i anaban a fer una ruta pel montgri . Bueno esperem que aquesta setmana faci bo i podem anar a ferne una de guapa . apa nois cuidado que crec que aquet disabte ni ha un que ja sera una mica mes gran o vellet segons diria la seva dona , ja os informarem apa salud pedelades i de bon rotllo