dimarts, 1 d’abril de 2014

començant a fer caixa

El disabte vaig sortir unes dues horetas i mitja per planejar i anar fent caixa , vaig afegirme una estona amb la tonyi i la merce i despres vaig anar a la meva, vay trobar esquenapelats que anavan cap el coll de banyuls co el moi i companyia i altres de la bisbal com el gabi i companyia uns 10 o 15 anava i despres al hilari quan estava arriban a torroella amb uns 60 kmts fets , sembla que bona feina pero falta molt i molt per estar minimament be . Esperot posarme una mica decent i poder aguantar una sortida de tranquis de la elite o millor dit una dominguerada de la elite apa salud i pedaladas i de bon rotllo ahhhh vaig trobar al josep maria que va sortir una hora i mitja i a pasejar amb una mitja de infart per mi , i encara em diu "podias haber vingut " , no ser a que , si no es a treure el fetge per la boca jajajajajaj..