dilluns, 15 de setembre de 2014

molta atencio per les carreteras de les contrades

Haureu de pendre molta atencio desde ara quan aneu per les carreteras de la nostre contrada , ja que i torna a haberhi un dinosaure suelto per aqui . Diumenge vaig dicidir envalantonarme i anar a fer una mica el ridicul i vaig anar a sortir amb la crem de la crem la elite pura i dura . Despres de que divendres vaig anar a fer tremolar el montgri i aquestas montanyas de per aqui amb tres companys mes el ferran el toni i el jaume , varem fer tres horetas la cabra per aquestas montanyes , el disabte vaig anar amb el meu soci de sortidas el lluis i 4 mes el toni ,ei juan quer ,el juan de manresa el niko el holandes i el jordi . Varem anar a deixar els cotxes a aiguaviva per enfilarnos cap a santa coloma , sant hilari baixar cap arbucies i agafar coll de rebei i apa cap a sant hilari un altre cop per esmoçar i despres baixar cap osso mas llunes i cap aiguaviva. Despres de aquets dos dies dons vaig anar a sortir amb aquets cracs ,el josep maria que aviat haurem de pasar dues vegades per veurel , el palliqui que no troba les maquinetas de afeitar , el amat igual que sempre , el narcis que es el que va enbolicar la troca i me va enganyar , em va dir que i habia esmorçar i noooooo,el tiu del plat el antonio que no treu el plat gros encara que el matin ,el carlos que a arribat de vacances amb algun kilet de mes peazoooo culo te se a puesto , i un jo creia que tambe venia un indigent a ultima hora pero noooooo era el felixxxxx que tampoc troba les maquinetas de afeitarrrr de bon rotllo ehhhh. Bueno varem fer la ruta gualta, corça, madremanya ,flaça ,colomers , vilopriu, sant miquel, sant pere ,armentera ,arbre sec , vilademat ,tor, bellcaire, torroella Bueno per lo que estava abans amb ara no estic tant malament tots ells anat xerran i jo amb el ganxo al coll i xupa que xupa roda ehhhhh pero bueno vaig acabar 85 kmts crec que 29 de mitja i força decent Varem anar a fer un cafe al arribar i comentar la sortida , i els i vaig agrair la paciencia i al haberme esperat a tots els repetxons , ara si que puc dir que els coneg a tots be per derrera per que era lo unic que els i veia. Bueno en resum molt bona sortida per mi , que me disculpin si e ofes algu i que moltes gracies i ja veurem un altre dia perohttps://lh5.googleusercontent.com/-J6fayTFyIdc/VCk2OX9hCxI/AAAAAAAAkys/ISR9tp0Kusw/w640-h480-no/2014-09-2211.wmv sobre tot de bon rotllo amb tots encara que sempre toca al rebre a algu , pero no sempre es el mateix

2 comentaris:

Narcís Nogué ha dit...

Enric t'he vist molt be, felicitats, una sortida molt xula , ara n'hem de fer mes i amb esmorzar, jejeje

Osensei ha dit...

A la bici es be menjat i cagat!