diumenge, 31 de gener del 2010

Avui em anat al passeig amb tots els del montgri , molta afluencia de btt i pocs de carretera .
Al final em dicidit anar Osensei, l'Agusti (que li hem prohibit fer segons quines coses) i jo direccio Palamos per pujar cap a la Ganga i fer la volta per els poblets .
Al final unes 3 hores amb uns 65 kmts .
Cal a dir que em trobat a faltar a la sortida a la "mascota" com molt be diu el amic Marcel ,tambe em trobat a faltar a la maquina Suñer que ens pensem que a anat a fer un entreno secret cap alla al Montsey ; tambe em trobat a faltar al Marcel que ha anat a reviure la seva infantesa amb la neu de Nuria, aixi com al nostre amic Ferran que per lo que em deduit amb la formula del chat aviat el trindrem amb nosaltres ( Tonyi= a cap diumenge mes).
Avui em acabat de hora per que no hi habia les maquinas carresponentes per poder fer algun pique cosa que el nostre Osensei ha trobat a faltar i nomes feia que badaia ,tambe el nostre company Agusti tenia una mica de presa per anar a veura a un tal Roca (es veu que era important per la angoixa que tenia , no se que parlaba que si no anava a veurel li sortiria cua.
Fins un altre dia companys i a disfrutar de la setmana ...............

1 comentari:

Ferran ha dit...

Cronica molt divertida, continua aixi, patriarca.