dissabte, 30 de gener del 2010

Avui dissabte 30 de Gener em sortit a les 9 desde la plaça del Lledoner
Eram les dues noies la Merce, i la Tony, el Marcel el Josep Mª el Juan (delcirculo)el Toni i jo (lo que te has perdut osensei).
Em agafat direccio a Gualta , Serra, Ullastret,La Bisbal i anant a fer pobles dels voltans.
Al comencement em anat força be per que no bufava gaire el vent pero despres se ha enfortit i em tingut que apretar el cul (cosa que el nostre company Agusti tambe habia de fer-ho pero desde casa seva ) esperem que ja estigis mes be ,i recuperat per dema .
Hem trobat a faltar al nostre company (Fernando Jose) al nostre Osensei,i com ja he dit al nostre pes pluma Agusti (posat un tap que si no perderas massas kilos).
Em de dir que les dues "noies"ens an deixat a Madremanya i an anat per les sevas, i a Vulpellach les em trobat una altre vegada , ellas han agafat dirreccio Torroella i nosaltres em seguit fen una altre vegada cap a la Bisbal ,La Pera i La Toscana del nostre Osensei per anar fins a Verges i acabar a Torroella amb uns 80 kmts
Els amics Toni i Juan molt forts an seguit el ritme del grup (¿o a sigut al reves ?)
Molt be nois quan pogui posare alguna foto de la sortida (cosa que hi ha algu que potser estara preocupat o preocupada per com es poguin interpretar les fotos , "tot te preu"(pvp a consutar a la web del fotograf Enric, no se acepten tarjetes de credit) .
Be nois ja ni ha prou de rotllo que em fan malt els dits de teclaja ,fins la propera i que si apunti qui vulgui o qui...........................................
Fins la proxima.

1 comentari:

Tonyi ha dit...

Diguem el preu ara que ningun ens veu, ji ji ji !