dijous, 28 de gener del 2010

Avui em sortit a les 11'30 amb el meu amic company Josep Mª direccio campings .
Anant de 135 a 145 pulsacions tota la estona (jo amb el ganxo al coll i un mal de cul que ti ca..... )
Em trobat a faltar als amics Felix i Agusti pero es veu que no volent anar amb segons qui ,deu esser que no volent veures les cares amb el Josep Mª (no me estraña amb lo que tira aquet noi).
Arribant a Torroella a les 13'30 (2 hores de sufriment ) el amic Josep Mª a dicidit continuar cap direccio pals (a dit que volia fer 1/2 hora mes , ves tu a saber a quina hora a arribat aquet noi ).
Fins un altre dia companys ( si em puc recuperar de avui ).

1 comentari:

Anònim ha dit...

enlloc d'un mocador et farà falta un llençol al final..........................................(per les llàgrimes i els pensaments pensaments negatius).company.

Josep Mª