dissabte, 27 de febrer del 2010

Social de Cassa de la Selva

"Hola!!!!. Doncs, despres de portar una setmana costipat... La cursa de Cassà de la Selva, va ser molt bona pel que fa al resultat i el transcurs de la cursa. De sortida vam pujar Santa Pellallia, tot agrupat... començant a baixar Antonio Miguel,... van començar a apretar fort, provocant tall en el capdavant del grup, d'entre 15- 20 corredors, en que em trobava jo, també. Aquesta va continuar fins que ens van atrapar a l'alçada de Bordils, el grup gran. Continuament, els corredors feien intents d'escapades sense éxit. Un cop es va iniciar la pujada a Santa Pellallia, es va a començar a estirar el grup, i es va provocar una escapada amb éxit del corredor Morales. Mentrestant, els perseguidors van ser uns 14-15 corredors, entre ells el ciclista Carles Torrent, Raul Cruz, Guillem Muñoz i jo, entre d'altres. Es va pujar a una velocitat increible. El descens fins arribar a meta va ser molt ràpid, també. A 500 metres de l'arribada, es va a començar a sprintar molt fort, ja que picava cap a dalt. Jo amb poca punta de velocitat vaig acabar el 12 al "sprint". Us mantindré informat en la propera curs, Premi Inaguració, a l'Hospitalet del Llobregat, aquesta ja amb 138kms, i d'élits i sub-23, puntuable per les Grans Classiques.

Escrit: Dani Reyes

1 comentari:

enricb ha dit...

molt be dani ets un crac segueix aixi i que hi hagui molta sort