dissabte, 27 de febrer del 2010

sortida disabte 27 de febrer


Avui emsortit una colla desde laplaça del lladoner.

Eram el Osensei que ja esta una mica recuperat de la caiguda a Moraira

El Sunyer que avui a deixat la busqueda de Santa Pellaia per un altre dia X

El amic Agusti que segueix estan en forma

El Toni que segueix amb la mateixa dinamica de sempre

Un noi que no se el seu nom (li dire el Tarmac)

El Dani Reyes que ens ha vingut a trobar a pals (tot un crac aquet noi )

Un home de bicis Esteve (que el trobat a Calonge ,i a vingut amb nosaltres )

I jo

Em anat direccio Pals ,Palafrugell,(aqui ens an acompanyat una femina i un home de la Sarfa un tall )per seguir cap a Palamos, Calonge i cap a pujar la Ganga (tothom al seu ritme ,uns marcan verdederas diferencias , avui el amic Sunyer ja a començat a ensenyar una mica les dents (nomes les dues primeras )

Una vegada em sigut a dalt em fet la foto de rigor i em fet un kit kat, i tot seguit em baixat a un ritme guay del paraguai sobretot al planer fent uns relleus anant aumentant la velacitat; de aqui la Bisbal em anat per enfilar cap a la Pera ha on el Toni ens ha deixat per anar a ferla mes llarga (la sortida) ,Parlaba , i cap a casa , un total de uns 60 i pico i fins dema que hi haura guerra.

Cal destacar que em vist al Doctor que estaba esperan al Wolf i una colla de bicis Esteve alla a la gasolinera de Montras

Tambe que em trobat a faltar al amic Ferran i com no al INSPECTOR DE VIDRES NETS DEL BAIX EMPORDA ( el Marcel ) ;tambe que em deixat al Enric T a la sortida per que la seva bici no cumplia amb les normes establertas de la cominitat biciclista europea.

Vinga companys fins una altre i esperem que al Dani li vagui molt be dema .