dimarts, 31 d’agost del 2010

sortida entre gavatxos

Avui em sortit a les 7 del mati de Torroella per anar cap a Vilajuiga (fins aqui amb cotxe vale ) eram el Felix,el Beringui,el Santi, el Ferran. el Agusti i jo;nomes començar un reventon i una bona accio de la setmana (intentar que no atropellesin un gos )
Em anat cap a Espolla i a enfilar-nos cap al coll de Banyuls ; on segona averia cadena trencada , a dalt em fet foto i menjat alguna cosa ,per despres empendre la baixada (ja eram a gavatxolandia )aquesta molt dolenta la carreta .
Despres em anat cap a Banyuls , Cervere, i aixi cap a Llança i Port de la Selva ,on els nostres amics Felix i Beringui ens an deixat per anar mes rapits per tornar , nosaltres despres de repondre forças a la betzinera em anat a pujar a Sant Pere de Roda (cullons quinas pendents ,feia temps que no les feiam ).
El meu soci Agusti com que te enveja (de la sana ) a la bici del Beringui ,per el seu pes mes o menys una bossa de patates ,ha decidit que treura pes a la seva , diu que treura el plat petit i els 4 pinyons mes grossos ,i no es de estrenyar ja que de no fer-.los servir els te ben nous (i pa qe vamo a lleva tanto peso); el tiu pujava las rampas de Sant Pere sobrante-li 4 pinyons .
El Ferran i el Santi anaban pujan fent la tertulia i jo anaba bufant com ......, aixo si he intentat en un moment de fer-lis un derrapatxa mentres miraban alguna cosa que no habian de mirar pero ni aixi .
Despres arribada a Vilajuiga un dinar de menu (be ) una visita a una botiga que venen diversos productes de la nostre terra i artesanals i cap a casa .
Al arribar el Ferran i la Tonyi an insistit molt en convidar-nos a veura quelcom ( nomes a tret coca cola i sense gas ) soposem que algu se la debia de acabar " no sabem qui ha estat el culpable de la singular convidada , ja ja ja ja " i ara esperem que no li fotin les culpas a la Mireia .
Total uns 90 kmts uns 1600 desnivell i unes 4 hores pedelades i sobretot molt i molt bon rotllo .amb companyia de molt bona gent i bons companys