dimarts, 24 d’agost del 2010

sortida especial per reventar i no les bicis

Avui em sortit 3 biciamics a les 6 del mati cap a Capdevanol on em iniciat la ruta ,no abans sense coneixre al germa del nostre amic Quico el qual gracies a ell ens em pogut dutxar despres de la ruta , desde aqui donem les gracias al Juan i al Quico (moltes mercis a anat de conya .)
Em sortit i em enfilat direccio Cstellar d'Hug ,per seguir per pujar el port ,o coll de la creueta (sera mes aviat la creuasa (cullons la creu com puja no me estraña que en moris un amb una.
El nostre home fort del grup ens ha fet un derrepatxa a mijant pujada i a marxat sol com si res ens ha tret al menys 10 o 15 minuts (no se que te aquet noi pero li varen rectificar molt be le valvules.(es l'Agustí.)
Despres de la punyetera creueta (si si si sant miquel) tocaba baixada cap a la Molina "aixo si que es maco "fins arribar a Puigcerda on em trobat la propera putada la collada de Tossas .
Alla em anat fent seguint les instruccions del Quico els 7 primers kmts anar fent i els altres "tambien tambien ",.despres que el nostre chispao ens ha deixat agafant una ventange molt considerable em anat pujant ja una mica tocadets (del cul me que res)
(Carlos nosotros tambien hacemos calentamiento ,series,pero no estiramientos)
I una vegada arribat a dalt fart de veura gent amb cistells de bolets em començat a baixar (quina passada ) crec que em estat 45 minuts fins a Capdevanol despres una bona dutxa gracias al Juan i cap a dinar un menu calitat preu molt bo .
Totals:  110 kms.     1900 metres de Desnivell.   5h. donant voltes al plat.
Dijous tornem a sortir .

Anònim ha dit...

Malparits, quina enveja que em feu!!!
Joan Coll

Enric, no he pedalat, però de bolets me'n fare un bon fart.
Natàlia.

Carlos Sáenz ha dit...

Ferran,Agustí,Enric:
Así me gusta, que entrenéis con "puertitos" por el Pirineo. A ver si de una vez subimos el nivel de Biciamics y podemos seguir la rueda del "Gran Gurú" Josep Mª.
Al "Chispao" ya le conocemos todos y sabemos que le pusieron algo en el cuore que le hace ir más fuerte.
A Ferran, como tiene taller, habría que escanearle la bici por si se ha puesto un motor eléctrico.
Enric: tú y yo tenemos que seguir con el "entrenamiento anaeróbico y las series" que ya conoces...
De vez en cuando, algun que otro "estiramiento" con la parienta tampoco viene mal...
Cada uno con la suya, no jodamos!!!