dijous, 2 de setembre del 2010

em fet el cim sense veurel

Avui em sortit el Ferran i jo amb la furgo fins a Bascara (el poble on el Ferran hi va perdre molt de temps i cales i paciencia )"no hi ha gaire res de bo , ha si un restaurant que varem anar a sopar un dia la colla "
Em pujat a la bici a les 8 tocades i em anat cap a Crespia , Orfes etc , fins arribar a Cabanellas on em començat a pujar cap a la Mare quel va parir , a no cap la Mare de deu del Mont " nbo se de on cull.. han tret el nom .
El Ferran no ha volgut fer cas a un lletrero que no se que deia de la Mare de Deu del Mont ,i em anat pujant ,pujant i pujant ; ja anabam arriban a dalt i la boca ens feia aigua nomes de pensar que ens foteriam de esmorçar .
Arribem a dalt anem cap al bar i ves per on TANCAT (lo que deia el puto lletrero ), apa una barreta que per sort en portaba una i ell unes gominoes i ala cap a Bascara a menjar uns calamars i unes olivetas per fer el vermut , per que ja no era hora de esmorçar si no la Bascareña li passa nota .
Bueno quan eram a dalt portavam 38 kmts i 1200 de desnivell , no se en quan em acabat ja ho posara el soci .
Fins una altre .

2 comentaris:

Carlos Sáenz ha dit...

Ves Enric, eso te pasa por saber leer. Yo, como no sé, hubiera entrado dando una patada a la puerta y me habría puesto "morao" comiendo lo que pillara.
Veo que os estais poniendo a punto.
¿Vendreis a la 5ª Volta a L'Empordà? Va venga, animaros. Cuantos más Biciamics vayamos, más risas haremos...

Tonyi ha dit...

Nen en Ferran no va perdre el temps a Báscara, si no com hagués trobat un tresor com jo, jajjajjaj, per cert després d'aquest comentari,que per sort teva he vist una mica tard, millor no mengis res del que jo porti, per que pots tenir una mica de gastreoteritis, ah i ho dic, de bon rotllo com sempre juajuajua