dilluns, 31 de gener del 2011

dia de pesca per alguns (al plat )

Avui em sortit uns 8 "llampats per la bici sense tenir cap ruta penjada al blog (gracies al nostre penjador de rutes oficial que no fa els deures ).
Eram el Ferran , el Narcis N, el Nil, el Osensei, el Marcel, el Ivan ,el que no te ruta , el Josep Mº i jo .
Em anat a un bon ritme fins a la rotonda de Camallera ,pasant per Verges ,les Olives etc ,alla ens em esperat al Josep Bruges que venia i amb companyia, i quina companyia, "si no que li preguntin al Ferran "publicrelacions biciamics",eran el Josep i 4 mes els quals em anat amb ells fins a la rotonda de vilaur ,alla despres de un toc de atencio al mestre de cerimonias ens han deixat ,i nosaltres em anat a pescar algun calamarcet a can Sala de Bascara els altres an anat seguin i cadesqu a la seva ,un total de uns 70 o 80 kmts i unes mitjas de 27 alguns i altres mes baixas per culpa del acidturic dels calamars