divendres, 22 d’abril del 2011

Els tres mosqueters faltava el D'Artanyan

Avui em sortit a les 8 del caprabo tres olivas solas ,em pasat al paseig per veure si hi habia algu que volgues venir amb nosaltres ,pero el temps ha espentat a molts i la gent se ha quedat a casa , la cosa es que ho habian pintat molt malament i al final no ha sigut tant , alla al paseig em trobat els incombostibles Santi ,Pere P, que ahir ja portaban 210 kmts i es que aquesta colla esta que se surt .
Com que no voliam arriscar em canviat la ruta prevista i em anat marejant la perdiu , cap a gualta , parlaba ,la pera, flaça,, sant jordi,viladesens ,orriols,les olives ,verges ,parlaba i cap a cas , sense abans de pasar a fer un cafe al bar neptu on en Josep Mª no se si pres un cafe amb llet bo un super carajillo (per les cosas que feia al sortir )llastima de no tenir reportatge fotografic del moment .
Al final uns 70 kmts a ritme mitja i esperar quer diumenge ens deixi fer la ruta que hi habia prevista per avui .
Vinga companys anim no us espenteu dels nubols i de bon rotllo .
El D'Artanyan a fet festa avui (devia estar molt be i ben acompanyat )
Total eram el Ferran , el Josep Mª i jo






De sortida 22 de abril dijous sant