dilluns, 2 de maig del 2011

sortida diumenge 1 dia de les mares

Avui em sortit una bona colla ,eram els veterans del motgri i molts ,em anat fins a roses tots junts , alla tothom a pujat al seu ritme a perafita ,alla ens em seperat i els veterans juntament amb algun altre que te moltes ganes de anar a esmorçar envers pedelar ,igual que alguns que van sobrats de entreno aquesta setmana an girat cua i an anat a esmorçar a cala nati.
Nosaltres em quedat 6 que em anat cap a port de la selva i pujar a sant pere de roda i de alla cap a casa pesan per sant pere pescador i armentera i albons on varis han girat i em quedat dos jo i el Josep Mº el qual va girar a Tor i em van deixar sol com un musol , pero vaig carregar pilas al pasar per Verges i tornemi.
Cal a dir que varem trobar a faltar al acero vasco "el qual parece que tambien se abolla" esperem que es refaci de la seva caiguda "oye carlos que eres como un niño quando estrenan ropa la dejan echo un asco o la rompen , tu quando estrenas algo ala a tirarte por los suelos , que ya no eres un crio conyo "
en total que jo vaig acabar la ruta tot sol un total de 100 i" pico" i cap a casa calent de cames.
Tambe varem trobar a faltar la presencia del nostre colega Agusti que ja no vol saber res de nosaltres "agusti ja pots venir que el ferran i companyia van a esmorçar cada dia "
Vinga dons aquesta setmanma a sortyir a estirar cames que diumenge cap a remenses , que no se de que serveix entrenar tant si fem les curtes aiuxo de anar a esmorçar em penso que cada co`p serem mes.
Vinga ja ens veurem i de bon rotllo , ningu entrena ningu pero les carreteras son plenas de ciclistas.


1 comentari:

Wolf ha dit...

"100 i "pico"" Sí, home. Vaig arrivar a casa amb 130 km i casi em caig de la bici! Aquest vent de sur que sempre bufa quan tornes de St. Pere de Rodes s'hauria de prohibir!!!
Que us vagi molt i molt bé la marxa TdR. Estarè pedalant per aqui i pensant amb vosaltres...sniffff....
Records a tots.
Wolf