dimarts, 22 de maig del 2012

No ser per que vaig embolicar la troca!!!!!!!!!!!!!

El disabte com que hi va haber un espavitlat que va embolicar la troca anar a fer les 4 hores de resistencia alla ens varem presentar , amb una mitjana de 48 anys a les cames i a per tot vrem començar a preperar alla a les 14 hores les carpes i tot el necesari per afrontar un nou repte . El josep , El ferran i jo (maleit el dia que algu se li va ocorre dir "anem a fer les 4 hores ") La cosa va començar molt forta les primeras voltes , el primer de sortir el mes valent i el que en tenia mes ganes el ferran seguit de el josep i despres jo , despres varem veure que millor hages sigut fer 2 voltes cada un pero bueno ens ho varem pasr de allo mes be , a mes ens varen venir a veure molts colegas i gent i habia un ambient molt maco . Vaig trobar a faltar les cervesas per anar refernos pero bueno el presi ens tenia preperat un munt de gels , barretes energeticas i beure (sense alchol). bueno el any que ve ja veurem que ferem pero suposopt que ni haura un que no tornara pas embolicar la troca (¿o si? jo com que vaig esser el lastre i la ancora del equip nomes vaig fer 7 voltes mentres que els meus companys que estan forts en varen fer 9. A la organitzacio un 10 i esperar al any que ve a tornari igual de be . El nostre colega josep maria va venir a animarnos , ell ja habia fet la feina al mati amb el agusti i altres i per lo tant ja habia fet els deures . Menys mal que el temps va aguantar fins el final Apa fins una altre i de bon rotllo