dijous, 27 de setembre del 2012

biciamics a per tot i amb podios

23/09/2012 Aquest diumenge com quasi tots els dissabte i diumenges de l’any hem sortit a voltar en bici pel Montgrí, em quedat com quasi sempre a les 9 del matí a la plaça del Lledoner, avui d’un bon principi seriem 5 els dos Pijoan, en Jaume Sais, la Natàlia i jo mateix, s’ha sortit amb l’idea d’anar a veure una baixada una mica complicada, pel camí hem passat pel nou circuit permanent de BTT, fet pels tres clubs del municipi a un solar cedit per l’Ajuntament, un parell de voltes i tornem a fer camí un altre cop, ens trobem amb en Quim “Guixos” i l’adoptem, seguim i ens trobem amb l’Agustí, avui son majoria els BICIAMICS, 4 portaven el mallot de BICIAMICS, mes tard varen venir la familia Costa – Ribas, Jep Anna i Mariona, l’Agustí va marxar a buscar en Víctor, el seu fill per anar a fer una estona de bici. Per acabar varem anar a dal del Cap de la Barra, des d’allà és te una vista impressionant de la Meda, baixem a l’Estartit on trobem la fira de Pirates que és fa cada any per aquestes dates, anem cap al riu i agafem la mota fins a Torroella, un refrigeri al passeig on amb poca estona varem arreglar el mon, un cop la feina feta tots cap a casa a dinar. 09/09/2012 BTT Costa Brava Extrem, volta “curta” 40 kilòmetres de camins i corriols, la família Pijoan – Llenas tant si com no hi volia participar, la Natàlia no va voler ser menys i també hi va anar, trio calavera!!! La fotògrafa oficial va ser la Cati, el nen és tan malparit com ella. Pel que se la cosa va anar prou be, segons m’han explicat quasi tot va ser per camins amples amb força pujada i forces baixades amb trenca aigües. La Natàlia hi anava amb força pressió ja que l’hi vaig posar un límit de temps, 40 kilòmetres en 4 hores, au, aquí tens un repte. Jo tenia retén i no hi vaig poder anar... vaig anar a fer una volta pel Montgrí, per variar, quan varen acabar la marxa em varen trucar, encara no eren les 12, senyal que ho habien fet en menys del temps marcat kjasdfkbglabllafblafblAFBCLKJCHB La sorpresa va ser majúscula quan em va dir que tenia podi, va fer segona!!! Com a nota curiosa els tres anaven amb el mallot dels BICIAMICS. En Xavier Pijoan va fer segon cadet tot i que al final, degut a uns mals entesos dels marcadors amb les cintes, es va perdre, només hi va haver podi per al primer. Moltes gràcies a tots per la vostre companyia.

1 comentari:

enric ha dit...

enhorabona per la biciamiga natalia i per el podio i per tots els que i vareu anar aixi com tots els biciamics que van sortin cada setmana vinga nois salud pedalades i sobretot de bon rotllo no com altres